Show must go on...hie inelose und chli Fasnacht gniesse.
, Ochsenbein Claudia
Fasnacht 2021... leider nid wie schüsch, nume Fasnacht@home !?! Aber ou dert chame es neus Stück a luege und spiele! Chli Technik und aui sie zäme! D'Chäslochbrätscher wünsche ä schöni Fasnacht 2021!
E Vollbluet-Chäsi het die Wäut verloh und hinterloht e grossi Lücke.
, Stampfli Nadine
Wär... (klicken um weiterzulesen)
Hilarigruess
, Ochsenbein Claudia
E Hilarigruess a aui, wo gärn Fasnacht hei!... Mir starte mit dr 5. Johreszyt, ou wenns für für einisch e chli angersch isch!
Chäsi-Chubi 2020 abgesagt.
, Ochsenbein Claudia
Leider können wir unsere Chäsi-Chiubi in diesem Jahr nicht durchführen. Wir freuen uns, euch im nächsten Jahr begrüssen zu dürfen.
Umbau Chäsloch
, Ochsenbein Claudia
Von vielen fleissigen Händen wurde unser Chäsloch auf Vordermann gebracht, so dass wir pünktlich mit unseren Proben starten können!
33 Johr verschwiizt - schon ist das Fest vorbei
, Stampfli Nadine
Zack hats gemacht und unser Fest ist schon vorüber. Wir hatten einen wunderbaren Racletteabend a...